Recent Posts

Thursday, May 30, 2013

NMF dalam AROMA JUN 2013

Assalamualaikum..


Pertamanya ribuan terima kasih untuk editor majalah AROMA kak Siti Dimiati sebab sudi hubungi saya.. rasa macam tak percaya je sebab saya bukanlah orang yang selayaknya jika dibandingkan dengan blogger masakan lain yang banyak mencipta menu sendiri.. saya ni, kalau ada hasil tangan sendiri pun hanya satu dua resepi je.. itu pun resepi biasa-biasa saja yang mungkin saya sorang je yang berpuas hati..

Sebenarnya saya cukup berterima kasih pada sifu-sifu dan rakan-rakan blogger masakan di alam maya ni, yang tak lokek berkongsi resepi. Resepi yang dikongsi dalam majalah ini pun, kebanyakannya adalah hasil daripada mereka. Saya pula hanya mencuba.. Kebanyakan blogger masakan yang saya kenali di alam maya ini juga tidak kedekut berkongsi ilmu. Mereka sentiasa melayan pertanyaan atau kemusykilan yang saja ajukan.. dari perkara yang amat remeh jika diajukan soalan, pasti saya mendapat jawapan yang dapat memuaskan hati.. 

8 resepi yang dikongsikan dalam AROMA JUN
















8. ASAM PEDAS DAGING BERSANTAN

9 comments:

suka suka said...

Tahniah diucapkan...

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Tahniah beribu-ribu lemon...Semua resepi tu nampak sedap..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tahniah Atie.... Moga terus kongsi resepi ;-)

Mieza said...

Atie..tahniah...nanti mieza nak gi beli mag ni..wahhhh seronoknya dapat masuk mag! Tahniah...gambar semua cantikkkk sgt! Yg paling mieza terliur is the Akok kedut tu..

hana said...

tahniah atie! teruskan berkongsi resepi yang mabeles!

tun_telani said...

tahniah! ^^

mama sara nur said...

assalam Atie
tahniah ...

zila norazila said...

Thniah jgk dr akk tau..suka tgk akok kedut jgk..cntik

Amie said...

Tahniah Atie1 Kak Amie terlepas kapal terbang ni... bari perasan resepi Atie masuk majala AROMA... tambah meriah dunia masakan kita ye...