Recent Posts

Saturday, October 1, 2011

kek coklat kukus...tak pernah curang

assalamualaikum...

owh..esok dah keje.. malasnya... lambatnya lagi nak cuti sekolah... dah tak sabar2 nak bercuti nih.. duk menghitung hari je selalu hihi tp ya ampun, kejenya berlambak2 nak kena selesaikan.. minggu depan budak form 3 dah start PMR, jadi adalah sedikit ruang utk menyempurnakan mana2 keje yang banyak tertangguh..

 ok, layan jelah gambar kek 2 keping nih.. dah lama rasanya tak buat kek coklat kukus.. sbb dulu slalu sgt buat, sampai en.suami pun jadik jemu.. yang saya nih punya lah setia... tetap guna resipi yg macam kat SINI je... takde inisiatif langsung nak menerai resepi lain.. maklum lah... malas nak fikir.. resepi nih terlalu mudah.. dah ada dalam kepala.. jadi tak payah pening2...


kali nih try makan kek nih dengan coklat ganache ngn buah kiwi...
hmmm sedap je.. masam2 buah kiwi cecah ngn cekelat... meleleh2.. yum yum:)

1 comment:

eRiNsZ said...

adehh tajuk resepi yg mahal tu... kek cekelat kukus TAK PERNAH CURANG waduhhhhhhhhhhhhh