Recent Posts

Monday, October 24, 2011

dah tak sabar ni.. episod 2 hihi

assalamualaikum...

ok tak tajuk entri kat atas tu?.. tak tahu nak tulis apa.. tp perasaan??
macam tu jugaklah.. dah tak sabar.. dah setahun lebih saya post entry TAK SABAR ni..
dari ujung minggu lepas plan nak cuci rumah... tp terpaksa ditangguhkan sbb ada keje2 yg tak siap..
ntah bila nak siap tak tahulah.. janji, janji, janji.... tp masih camtu jugak...
lusa cuti Deepavali.. arap2 keje2 tu akan setel sebelum lusa...

susahlah camni.... oh,tak tahu nak cakap apa....


No comments: