Recent Posts

Sunday, September 26, 2010

~ dah tak sabar ni ~

semalam, lps balik dr skolah.. ajak suami pegi tgk p'kmbangan rumah kami. dah lama sgt tak jenguk. kot2 dah siap ke..


 malangnya.. jln depan rumah kami xleh nak lalu.. diorang mcm duk gali parit wat longkang. terpaksa ziarah rumah line belakang.







ni lah rumah kami, pmandangan dr rumah kt blkg tuh..

arap2 betul lah awal thn depan dah boleh masuk.. tak sabar nak duk rumah sendiri

2 comments:

Ati Masrif said...

wah..cantik dan besarnya rumah..di mana ni?

atie @ ejay said...

bestnya..ada kakak nma ati jgk hehe umah ni kt jitra