Recent Posts

Thursday, July 7, 2011

marble cheese brownies..stoberi

assalamualaikum...

nampaknya semua orang dah enak bermimpi dah time2 gini.. saya pulak baru nak mula wat keje. seminggu nih hidup rasa cam tak teratur je.. tido pun tak menentu. nih gara2 geng nazir nak datang sekolah.. alhamdulillah, dah selamat semuanya.. minggu depan, karnival anugerah plk.. kalut sukan baru je, meh menda lain lagi..  hehe makanya saya tak sempat nak mengapdet blog nih

hari kejadian brownies nih ialah 29 JUN aritu.. hehe dah lama licin dah.. antara yg paling en.suami suka. tapi ntah pasal pe, kali nih kurang menjadik.. nak kata tak masak, masak je pun.. tp mcm tak masak.. ape2 je lah hehe.

resipinya mcam kat SINI jugak.. cuma tang marble tu, saya gantikan ngn filling stoberi.. tp sedap sgt sbb ada rasa masam2 chesee+stoberi. ok, tak tau nak cakap pe lagi, layan gambar jela hehe




wassalam...

No comments: