Recent Posts

Friday, July 1, 2011

nangis baca kisah norma...

assalamualaikum...

tak sedar hari dah hampir senja.. cepat je masa berlalu...
sebenarnya dapat tahu kisah norma nih pagi tadi kat blog mrsK
pastu jap tadi tengok kat blog en. Ben, Triggy, Kasih Aleeya 
 dan klu nak tahu perkembangan lanjut kisah norma boleh singgah rumah kakak iparnya Moon
 norma baru je kawin, dikurniakan baby bernama rafiq.. dan tiba2 jatuh sakit setelah melahirkan anak sulungnya itu.. mmg sedih sangat.. saya seorang ibu.. bayangkan.. camana perasaannya apabila kita tak dapat nak belai2.. pegang2 dan mencurahkan kasih sayang terhadap anak yg dikandung dan dinanti2 kehadirannya ke dunia ini... ya Allah.... dia hanya mampu memandang sepi wajah anaknya....


saat2 bahagia norma bersama suaminya Talib.. yg sehingga hari ini masih setia menjaganya...


dan tengok... anaknya rafiq yg sihat...

sama2 kita hulurkan sumbangan utk mengurangkan bebanan yg mereka tanggung

cimb



01070068677528
Noormawati Mohd Rasif

4 comments:

Balqis Nazid said...

Thanks share berita ni..

sedehnya baca..mudah-mudahan Norma kuat melawan kanser ni..

Amin..amin...

Sheila Shafeareen said...

Salam
tegik gambar bby di pangkuan Norma pun dah rasa terharu sagat (menitik air mata)....moga allah menberikan kekuatan pada nya....

ajumohit said...

tersentuhnya hati saya melihat anak kecil bersama ibunya di katil tu..insya allah bersam kita menyumbang, walaupun sedikit itu besar maknanya pd mereka, insya allah

shameel Iskandar said...

Berat mata memandang, namun berat lagi bahu yg memikul. Moga Allah menaunginya selalu. Trima kasih krn share kisah ni dan samalh kita membantu dan mendoakan kesejahteraan Norma.