Recent Posts

Tuesday, April 5, 2011

puding roti marble versi pandan+cappucino

assalamualaikum...

sgt sibuk kebelakangan nih.. banyak sgt keje... tak terbuat pun, tak tahu nak mula dari mana, yang mana satu patut dahulukan.. semua penting...hehe. hari2 balik lewat.. jemput ali pun dah terlebih masa diorang jaga dr  masa yang sepatutnya. kul6 lebih baru sampai rumah.. kdg2 dlm kereta pun sempat "pumping" lagi... hari2 bawak balik keje2 yg nak dibuat, tapi satu pun tak jadik klu cik kak auni tak tido.. lastnya, ibu dia yang tido dulu...


sebenarnya buat puding nih ari khamis lepas lagi utk pot luck kat bilik guru... resipinya sama sejibik ngn puding roti marble yang saya buat kat SINI, cuma saya ubah perisa je, versi yang berbeza hehe
color ijau tuh saya letak  pandan paste dan campur pewarna hijau, yg coklat saya letak perisa cappucino, pastu tambah sikit coklat emulco sbb nak kasi terang lagik color coklat tuh.. rasanya?? hehe try la buat ye:)
**sempat pulak hupdate belog tengah2 ada perjumpaan kelab hehe  
**budak2 duk tengah cipta logo kelab...

No comments: