Recent Posts

Thursday, April 7, 2011

nak balik...nak baliiiiik...

assalamualaikum...

tika dan saat ini, ku masih kat bilik guru sorang2... yang lain semua dah balik. biasalah.. en.drebar tak datang lagi.. eeiii takutnya sunyi je nih, nakgi tandas pun takut ehhh...hehe yeay yeay esok Jumaat!! rasa lega sgt bertemu ngn encik Jumaat walaupun keje masih banyak tak disetelkan..

baru seminggu lebih masuk sekolah, tapi kalut yang amat.. penaaaaaaat sgt2. sampaikan masak pun tak sempat. pastu bila kekalutan keributan, macam2 benda lah yg jadiknya.. arinih masuk ari ke2 tertinggal tiub pam kat rumah.. pastu kali ke2 jgk lupa nak bekalkan ali puting utk dia minum susu... adoyyaaaiii...

ops. en.drebar dah sampai..babai:)

No comments: