Recent Posts

Wednesday, March 23, 2011

grrr... geram nih. sabau2!

assalamualaikum...

yaAllah.. kenapa lah budak2 skrg nih ( bkn semua ye ). mcm susah je nak hormat org lain. dah takde perasaan malu walau dengan tok guru, ustaz ustazah, cikgu cikgi, pensyarah dorang sendiri.. duk kuaters felo nih rasa mcm duk dlm zoo.. tp zoo tu damai, tenang je walau kedengaran suara2 binatang sbb itu memang semulajadi kan.. tak mengganggu telinga pun. tp cuba dengar suara orang yang buat bunyi binatang. best tak dengar?? pastu terpekik terlolong mcm tarzan lagi... telinga saya sakit tau. tambah parah, hati pun sakit... yela.. teruk sgt2. anak kecik leh tersentak dgr suara diorang..

sabar2! bleh jd tension dibuatnya nih..
bila lah leh kuar duk rumah sendiri.. mmg dah tak sabar ni.
oh..byk plk nak kena keluar duit nanti...

sambil duk tulis entri nih, kedengaran bunyi2 suara binatang buatan diluar sana sedang sahut menyahut sesama geng diorang.. sabar lagi!


1 comment:

Ummi Ummair said...

sabar2..bdk zaman skrg mcm tu lah..sudah hilang nilai kemurnian dlm diri.sbb tu payahnya nk menanam nilai murni dlm masyarakat..peribadi bermula dr rumah..