Recent Posts

Tuesday, March 22, 2011

rindu-rinduanlah kita...

assalamualaikum...

ayyo..cuti dah nak abis rupanya.. rasa mcm nak tambah cuti lagi je hehe. pastu ada macam2 lagi lah perasaannya. yg utamanya, tentulah sediiiih bangat sbb nak kena tinggal auni dan ali... risau... nanti camana lah ali kat nurseri...

setelah sekian lama.. ( cuti skolah ujung tahun + cuti bersalin ), lewat petang td pegi jln2 umah pengasuh auni. saja nak bagi auni ingat balik kat pengasuhnya itu hehe takut  jgk klu2 dia tak mau duduk. nangis2 ke ape kan. tp tadi ok je, salam2.. terus dia main2. siap panggil pengasuhnya mama ( tak cukup panggil ibu nih mama kat rumah, panggil mak plk mama ye.. ) ok, klu jadi, esok antar auni ke sini lagi...

mmm... sudah tentu akan merindui dua orang buah hati ibu nih.. pagi2, tak dapat layan ali main lagi, pastu tunggu kakak auni bangun tido.. mandikan anak2 ibu. masak2 utk makan tengahari.. kdg2 terpaksa kejutkan auni utk makan tengahari sama2. tido lewat, bangunnya pon lewatla kan... nampaknya hari minggu jelah ibu leh layan auni ngn ali 24h/d ye.

1 comment:

Amm Al-amal said...

aslkm ustazah xpe nanti musim skolah buka boleh ustazah mengajar ting.3 untuk tahun 2013 plak