Recent Posts

Tuesday, May 7, 2013

Meatballs kali ke2..teringin

assalamualaikum...


alhamdulillah lewat petang semalam kami selamat sampai ke negeri Jelapang Padi..
yang kini dah mendapat MB yang baru..
rupanya semalam sekolah cuti.. jadi selamat la cuti rehat sehari..
tp yang tak bestnya Sabtu ni nak kena ganti pulak hihi



menu makan malam sehari sebelum balik kampung untuk mengundi hari tu...
tiba-tiba teringin sangat-sangat nak makan benda ni..
ikut resepi macam 1st time buat kat SINI
banyak jugak lebih bebola daging.. maklumlah kami berdua je makan
yang lebih tu saya frozenkan je..



ergggh.. tiba-tiba tak tahu nak tulis apa lagi...
tak payah cakap banyak lah ye..
demam pilihanraya belum hilang lagii
GE-13 , moga Allah memelihara kita semua.. amiiin.




3 comments:

Tina Othman said...

Sedapnya

nadia rashid said...

alahai pg2 dh nampak homemade meatball dgn gravvy yg mengiurkan..lama sy telek resipinya..thanks for sharing..nanti nak cuba..dgg frozen ramly rasanya dah berbulan dlm fridge hehhehe

Qasey Honey said...

nmpk mmg sedap n myelerekan..