Recent Posts

Thursday, December 27, 2012

Oreo Crepe untuk anak dara...

assalamualaikum


muka budak yang ceria ...balik je nurseri , biasanya akan lari2 ke dapur..
tanya kueng, kueng, kueng ( kuih @ kek lah tu maksudnya hihi )
kebetulan hari tu masa buat durian crepe , ada lebihan kulit crepe dan cream
jadi saya tambahkan filling oreo hancur memandangkan si anak dara tak makan durian...


tp sayang...anak dara sorang nih memilih dan sgt cerewet bab makan ni..
yg dimakannya hanyalah filling ore tu je , dan minta ditambah biskut yang hancur tu..
memang tak leh lawan si adik... payah menolak , makan apa sahaja yg dihulur...




ok...jamu mata je lah ye...
filling yang kelihatan di dalamnya cam ketul2 kuning tu bukan isi durian ye
tp kastard memandangkan saya try cream custard filling masa buat durian crepe tu
rasa oreo crepe nih cam aiskrim vanilla yg ditambah dengan oreo hancur...best jugak
budak2 yg suka aiskrim, mesti suka oreo crepe ni...








4 comments:

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Best pulak tengok oreo crepe ni.. nanti akak nak cubalah pulak L

JaSSNaNi said...

sedap plak tengok oreo crip ni.. hmmmmmmm... nyum nyum..

Sheila Shafeareen said...

salam...hee mmg sdp ank2 akk pun suka rasa mcm nak buat lg je tp bahan2 sudah kehabisan....heee

Amie said...

Comelnya anak dara.... nampak menggoda sungguh orteo crepe tuh!