Recent Posts

Monday, November 19, 2012

ntah bila boleh balik kampung

assalamualaikum...

pejam celik , dah masuk minggu kedua bercuti.. cuti hanya tak pergi keje je, tak yah pergi sekolah.. tp kerjanya tetap ada hihi.. alhamdulillah , markah pbs , ulbs , saps bagai dah siap di key in..

tiba-tiba teringat sangat2 kat kampung halaman bila tengok gambar ni.. gambar-gambar masa balik bercuti hari raya korban lalu.. asalnya plan nak balik kampung awal Disember . pastu dengar cerita suami pulak ada kursus lah , itu lah..inilah... payah jugak kalau cuti tak sama ni..

apa yang saya suka bila balik kampung ?? selain jumpa keluarga , benda yang takde kat sini ialah laman rumah di kampung.. hijaaaaau je.. pastu ada macam2 pokok bunga dan tanaman.. nasib baik ma dan ayah minat berkebun dan bertanam bunga dan pokok-pokok...


kakak amani.. yang selalu jadik pengasuh , pemantau sepupu2 nya yang masih kecil

azalia dan azfar.. tak kurang jugak super duper aktifnya... auni kalau tak jumpa azalia , diingat dan disebutnya selalu. tp bila jumpa dekat , tak sah kalau tak gaduh.. berebut itu dan ini...







dan bila balik kampung , dua orang budak yang paling suka sangat ialah kakak dan ali..
dapat main pasir.. seharian duduk kat laman rumah pun tak kisah walau dijamah panahan api mentari..
tambah meriah bila ada sepupu sepapat yang turut serta...



4 comments:

JaSSNaNi said...

cantek2 nye gambar.. pandai shoot..

rahel said...

suka tengok pic bunga2...cantek

atie @ ejay said...

@JaSSNaNi
en.suami yang shoot hihi

atie @ ejay said...

ati puuun:)