Recent Posts

Wednesday, April 4, 2012

CPAB choc chips

assalamualaikum...

silalah jamu mata hihi nih rentetan kejayaan cemerlang hasilkan CPBA kat SINI
mmg dah semat dalam hati.. akan datang nak lebihkan gula perang dan nak tambah choc chips
saja nak tarik minat anak2 makan... lagi2 auni yang gemarkan coklat...

nampak hangus je kaan... hihi tak pun sebenarnya...
bila dah masak, cepat2 bawak kuar dr oven...
auni bila tengok cekelat bertaburan tuh, apa lagi... duk tunggu je bagi sejuk sikit
agak2 panas suam tu, ibu dia yang rasmikan...
pastu hampir separuh roti tuh kami dua beranak kerjakan masa panas2
ayahnya masa tu kalut nakgi surau... jd kami jelah yang duk punggah
seronok betul bila tengok auni berselera makan....

dalamnya sangat gebus...


nampak terlalu hangus sbb gula perang menimbun dekat situ...
tp tu yang menyedapkan lagi rasa roti tu hihi
ok,lah... cakap pendek2 je... nanti nak try wat "roti monyet" plk, kak nor ganu yg syor
wasalam

No comments: