Recent Posts

Tuesday, August 2, 2011

salam ramadhan dr kami...

assalamualaikum....

Ramadhan menjelma lagi... alhamdulillah masih diberi peluang dari yang ESA untuk menegcapi kemanisan penghulu segala bulan... dulu seorang, pastu berdua, kemudian bertiga... kini dah berempat.. alhamdulillah.. tp masa berdua dulu, kami berpuasa sorang2 jgk bila terpaksa berjauhan.. bila auni dah ada, baru kitorang duk bersama.. 1st time dapat puasa sama2 ngn en.suami... bila dah ada anak.. terpaksa buat solat terawih sorang2 kat rumah... klu tahun sudah, en.suami kadang2 balik sambung terawih kat rumah.. dapatlah saya berjemaah ngn en. suami...

untuk tahun nih.. teringin jgk saya nak merasai kemeriahan solat terawih berjemaah di masjid. en. suami pun beria ajak.. saya bukan ape... tak selesa bawak anak, takut kalau2 dorang buat perangai.. takut bising2 atau nangis2 ganggu ketenteraman jemaah lain utk beribadah...

tp en.suami cadang, utk cuba bawak budak2 nih gi masjid.. auni pun dah besar. mungkin dia akan dengar cakap... hmmm... insyaAllah.

malam pertama ni... solat terawih sorang2 kat rumah:(


ok, selamat berpuasa semua..
semoga kita diberi kekuatan utk meningkat dan menggandakan amalan dan ibadah..
salam sayang dan salam ramadhan dari kami semua:)

sape2 yg sudi, bleh ambik gantung kad kami kat atas tu ye:)

10 comments:

Balqis Nazid said...

salam ramadan... mudah-mudahan kita semua diberkati dan dirahmati amin..amin..

ajumohit said...

Selamat berpuasa!!!

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

Salam kenal dari saya =0).
terima kasih sudi berkunjung ke blog =0).
Salam Ramadhan dan selamat berpuasa =0).

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Atie..Selamat Menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak dr k.atie skluarga,,
comelnyaaaaa Ali..

K.Nor said...

slmt berpuasa buat atie dan suami ya.. :)

Fitri Senin said...

selamat berpuasa

KuNanGKuNanG said...

slmt menunaikan ibadah puasa...:)

nik rosmawati said...

selamat berpuasa :)

JIWA HAMBA said...

selamat berpuasa dari saya

Juwita Jamaludin said...

selamat berpuasa... :)