Sunday, June 5, 2011

masjid terapung, kuala terengganu...

assalamualaikum...

masjid terapung atau dalam bahasa omputihnya ialah floating mosque.. hehe betul tak.. nama masjid nih ialah Masjid Tengku Tengah Zaharah yang terletak di Kuala Ibai kira2 4km dari bandar Kuala Terengganu.

 1st time saya datang sini, masa saya skolah rendah dolu2.. masa darjah6.. masa tu saya join Kem Kepimpinan Pengawas dr Kelate kat kem seri bari, Penarik.. ada lah bberapa buah skolah wakil zon masing2 yang join.. gambar2 bersama group saya kat depan masjid nih pun masih ada lagi saya simpan ehehe
 tang semalam, lepas balik dr bandar KT, sempat singgah sini.. hehe sbbnya masa tuh dah lewat utk kami balik terus ke rumah. takut terlepas waktu asar, jadik singgah je kat sini utk semayang..

 haha walaupun en.suami saya tinggal kat Marang, tak jauh pun dr area nih.. tp rasanya nih baru kali ke2 singgah semayang sini n jalan2 kat area masjid dan pantai kat sini jgk.. maklumlah, kdg2 balik kampung kejap2 je.. tak sempat nakgi jalan2..

 gambar2 kat atas tuh hasil tembakan dr jurufoto yg tak bertauliah hehe jgn marah ye bang!
budak baru belajar.. lama2 mesti lg ok hasilnya yea..hehe

 hah..ni bini jurufoto yg ambik gambar nih.. tuan tanah malu2 plk nak tempek gambar..

gaya budak frust lepas jatuhkan aisyem ( aiskrim )

huhu klu ada masa, petang senin nih nak datang sini lagi.. bulehla layan budak kecik kat atas tuh main2 buai

No comments: