Recent Posts

Tuesday, April 12, 2011

hadiah GA from ibu syirahnina

assalamualaikum...
ayya..dah lama2 bebenor dah dapat hadiah GA nih.. tapi tak sempat nak buat entri.. lambat kes nak upload gambar.. semestinya kena tunjuk la kan apa hadiah yg puan penganjur bagi hehe menang tempat ke3 GA ibu syirahnina..



inilah hadiahnya..towel/hk yg comel2.. suuka sgt. tq ye:)

kakak auni yg terliur, sbb dia mmg hantu tuala.. nasib tuala kecik ni tak berbucu jahitan dia ( jenis kelim je ) jd hilanglah minat dia kat tuala tu. jd, tuala tu masih kat dlm plastik sampai ke harini sbbnya b4 bersalin kat ali aritu kita dah beli tuala anakku camni jgk hehe.. lain kali bolehla guna:)

1 comment:

zahidah dihaz said...

cute...
syoknya dapat hadiah....

New Entry: A PERFECT GIFT | PEN?