Recent Posts

Tuesday, March 8, 2011

jelajah blog kategori ibu

assalamualaikum...
ooh malu2 je nak join segmen dr org glamor nih... tp saya join jgk:) ibu2 kat luar sana, nak join sila klik banner ye..

diri saya?
seorang isteri kepada suami yg baik hati dan ibu kepada 2 org kanak2 comel hehe suka memasak dan berangan2 utk bekerja sendiri pada masa akan datang.. insyaAllah.

kenangan manis semasa bergelar ibu?
semasa melahirkan anak pertama, ditemani ayah juga ibu dan berpeluang ditemani suami tercinta ketika melahirkan anak ke2.. alhamdulillah.. Allah telah makbulkan doa saya sepanjang tempoh hamil..

kenangan pahit?
terpaksa hidup berjauhan selama hampir 2thn dengan suami dan keluarga tersayang

kata khas buat en.suami?
terima kasih kerana menjadi suami yg paling baik, sentiasa bersabar dgn sikap isterimu.. dan menjadi ayah yang penyayang buat anak2 kita

nasihat kpd anak?
duhai anak, jadilah anak2 yg menghargai jasa dan pengorbanan kedua ibubapa. ingatlah setiap langkah hidupmu diperhatikan oleh Dia yg maha Esa.

harapan kpd anak?
semoga menjadi anak yg soleh dan solehah.. yg bijak dan tabah medepani cabaran. yg cekal dan teguh dengan akar umbi agama dan tidak sesat di lorongNya..

nasihat buat si gadis di luar sana?
perisaikan diri dgn sifat malu... insyaAllah hidupmu akan terpelihara


15 comments:

mas.saari said...

singgah dari segmen BA
semoga menjadi ibu yang tabah dan sabar dlm mendidik anak2..

Mamamya said...

salam kenal dari blog ben...:) semoga kita sama2 menjadi ibu yg mithali..amin.

~~@lyci@~~ said...

salam.. tq singgah blog alycia.. seronokkan ada segmen ibu2 camni..

Fuuyooh said...

salam, selamat hari ibu.. aik.. betol ke ni hari ibu..hehe dtg dr blog abg ben

Mamaleesya said...

salam kenal. Dtg dari segmen ben

http://diarialeesya.blogspot.com/

imnabila said...

hye2.. singgah dr blog abg ben.. nice blog ! keep blogging tau ~ :)

eyqasara said...

melawat dari blog en. Ben... ;)

shah-kayrul said...

jelajah dari blog ben..

pRiNCe said...

entry yg sgt bagus...
thniah ye...:)

sy ni newbiee lagi...
jom bce info mnarik tentang petua orang2 tua untuk jga kecntikan tubuh badan...laki n pmpn..:)x

Cik Sue said...

datang ke blog cantik ini...salam perkenalan.. =D

.::~♥ღcik angkuh yg chumelsღ♥~::. said...

saya suka nasihat untuk si gadis tu..Insyaallah..
Gembira buat kamu..
tahniah..
salam kenalan dari saya..
chow..

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 jelajah blog;)
dtg dr blog abg ben;D
blog apisv2

Diari-Selebriti-Mama said...

singgah dari segmen BA.
slmt bknalan.nice blog!dah follow^^
semoga anak2 kita berjaya dunia akhirat..amin
jemput ziarah blog http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/jelajah-blog-kategori-ibu.html

rizaros said...

salam pkenalan.. datang dari blog abg ben :)
jom follow sy jgak, untuk smangat berblog n kongsi info ttg mommy..hehehe..
rizaros.blogspot.com

rizaros said...

>>my baby same name... heheheh :)