Recent Posts

Tuesday, March 15, 2011

bila ali meragam...

assalamualaikum...

wah.. pagi yg indah., cahaya mentari memancar2 gitu. alhamdulillah masih diberi peluang oleh yg maha Esa utk bernafas lg.. cik baby auni masih lg lena, tadi terjaga mamai2 sambil tangannya meraba2 mencari puting dan tuala. ye.. auni, puting dan tuala mmg tak dapat dipisahkan hehe encik baby ali sesekali mengerang2.. hehe sweet sgt tengok dia tidor.. mcm org dewasa yg ada masalah gitu.. tidur mengiring, matanya dituttup dgn kedua2 belah tangan.. hehe mcm ada problem je:)

ooh.. mata ibu masih berat  lg.. ngantuk dan penat. dr pagi semalam sampai lah ke tengah malam td ali meragam je.. tak mahu tidur, mintak dilayan.. bila dukung, ali senyap. hmmm rasanya perut ali kembung. tp rasanya tak hehe. so. bila dah ali camtu, masa ayah takde.. terpaksalah ibu berkawat mas masak tengahari. jap ke dapor, jap kuar jenguk ali. masuk dapur balik, jap kuar layan ali.. lenguh kaki ibu dibuatnya. mlm td masa ibu duk menge"tart" pun sama...

biasanya waktu2 begini ali bangun bermain ngn ibu.. nih kes mengqada' balik tidurnya yg tak cukup tuh, dia masih terlena. jam 7 pagi td je, bangun sekejap utk nenen.

buah hati ibu dan ayah...saaayang kamu!




No comments: