Recent Posts

Tuesday, March 1, 2011

ali ilhamy 2 bulan

assalamualaikum...



anak teruna ibu dah 2 bulan sayang! masih terasa sakit melahirkan kamu, tp rasa lambat plk masa berjalan sbb ibu tak sabar nak tengok ali nih besar hehe nak tengok badan ali berisi sebenarnya:).. walaupun baru 2 bulan tp anak ibu nih bijak dan baik. takde meragam ape.. tak susah ayah ngn ibu nak urus ali, mcm kakak auni kecik2 dulu jgk..

sekarang ape yg ali dah boleh buat ye?
> leher ali dah kuat, boleh angkat kepala pandang kiri kanan klu ibu tiarapkan
> ali dah pandai tidur mengiring tanpa bantuan
> 3 hari lepas ali dah meniarap dgn sendirinya, tp sebelah tangan tertindih. 1x tu jelah
> dah tegur2 org keliling hehe kami je ayah, ibu dan auni
> bila kami panggil nama dia, dia terus respon. senyum2 n tegur2 balik
> sgt suka dilayan berbual lepas bangun tido terutama awal pg
   td ali bangun kul6 pg.. jd sbelum solat subuh, ibu main2 ngn ali dulu
> dah masukkan ibu jari dlm mulut awal pg td! hehe sengaja ibu bukak sarung tangan sekejap
> tido?? ha..mcm kakak auni, buas! boleh lengkap satu pusingan klu letak atas katil kami
> kaki kamu kuat sayang! dah boleh tendang2 ye
   dah susah nak tukar n pakaikan dia diapers. angkat2 punggung lg. sabar je lah

.....berat ali tak tahu lg berapa. esok @ lusa baru boleh bawak ali gi klinik


1 comment:

hafiza said...

cutenya baby ali :)