Recent Posts

Saturday, March 26, 2011

1st time sampai melaka...hehe lawak je

assalamualaikum...
dalam usia yg sebegini, nih kali pertama jejak kaki kat Melaka.. lucu tak? hehe biasalah tu.. mcm sama kes jgk tak penah jejak kaki kat Pulau Langkawi la kan.. padahal dah 2thn lebih duk Jitra dan keje kat Alor Setar hehe skrg nih ada 2 negeri lagi yang menunggu2 kehadiranku... negeri sembilan dan Johor..hehe nih mai Melaka pun kes ikut en.suami bawak budak silat kat UTeM, Ayer Keroh.. klu tak, ntah bila la agaknya bleh sampai sini.. bersama kami ada 2,3orang lg pensyarah ikut sama. jd kami menyewa duk homestay je, lagi murah dan selesa.. pakcik drebar bas pun duk sama kami jgk.

pagi nih en.suami ajak sambung jln2 lagi.. ptg kelmarin dah lewat sgt keluar. masing2 dah penat nak2 pakcik2 drebar.. kami bertolak khamis malam dekat2 kul10. lepas singgah menyinggah, dlm kul11 pg baru masuk UTeM utk pendaftaran menginap budak2.. ni pun duk tunggu en.suami balik dari UTeM urus pendaftaran penyertaan silat la kot... auni pun lena tidor lg. ali?? duk merengek2 mintak orang layan dia main la tu.. kejap ye ali hehe

ni lenguh2 lengan wat dukung ali masa jalan2 kelmarin tak ilang lagi.. sakiiiit sgt. lupa bwak carrier. nak bawak stroller cam susah le plk... jd terpaksa dukung je. mujur en.ali nih baik orangnya. jap lagi sambung lenguh balik la lengan ibu nih...:)



No comments: