Recent Posts

Thursday, February 10, 2011

tinggal ber4

arini masuk 25 hari kat Jitra.. sama jgk ngn mak mertua, sbb dia datang sama2 ngn kami aritu. tp arini dia dah nak balik Terengganu ngn ayah mertua n adik ipar. lepas nih saya akan ambik alih sepenuhnya tugas utk mandikan ali.. klu kt kampung aritu, ma yg buat. ali dah sebulan lebih, tp rasanya baru dlm 2,3x saya berkesempatan mandikan ali sendiri hehe

nanti auni pun akan sunyi.. bila ayah keje, auni duk ngn ibu n adik ali je.. masa ayah still kt pejabat, takde sape nk layan auni utk keluar rumah.. ibu kena lebih hati2 monitor auni. silap2 haribulan, auni merayau2 sensorang kat bawah. maklum lah dah besar.. dah pandai buka pintu sendiri..

harap2 jgk auni akan tido awal sikit.. sbb dah takde sape lg mlm nih yg auni bleh ganggu kecuali ayah, ibu dan ali.. arap jgk, bila auni bosan.. auni akan tido awal. jgn buat perangai tak mau tido..


No comments: