Recent Posts

Wednesday, February 9, 2011

nak menggemukkan diri??

camana nak kurus? nak selim? ( hehe perasaan..boleh ke saya selim mcm sblm kawen dulu, zaman2 muda remaja dulu?? ) teringin sgt2 nak kurus nih.. nak pakai balik baju2 yg dah tak muat tu. dulu masa dah kawen pun, bila pegi kedai org tanya.. adik nih skolah tingkatan brape?? huh perasan kejap masa tuh. tringat masa pi pasar ngn en.suami jln pimpin2 tangan ( hehe belum ada anak kan masa tu ) ada sorang makcik kedai kain tanya... "dah kawen ke?"  sebelum cuti sekolah aritu, ada sorang kakak sama tempat keje kata ..."..laaaa ingatkan atie dah umur 30thn ++.."   haha ambik!



cakap pasal gemuk.. mmg saya gemuk sedkit terlebih lemak. hehe maklum la.. makan selalu je tak pernah tak berselera.. suka, hepy, gembira, sedih, tensen, stress pun tiada istilah tak lalu makan dlm hidup saya. nih sehari dua bila mengadap lappy, saya dah mula usha2 resipi itu dan ini.. dah salin sikit2.. dah rancang nak masak itu masak ini.. semuanya dah beratur menunggu giliran... tunggu nak beli bahan2 je lg..

klu mcm gitulah gamaknya... boleh ke saya nak kurus nih??
hehe saya tanya, saya jawab.. ada jawapannya dah hehe




No comments: