Recent Posts

Friday, February 25, 2011

tak sampai sejam...dah koyak

alhamdulillah... punya anak yg suka baca tengok dan belek2 buku dan majalah.. minat sungguh. yang jd mangsa, tentulah susunan buku2 dan majalah kat rak tuh.. yang paling auni minat tengok, majalah Pa&Ma. mungkin sbb ada gambar2 baby.. pantang tengok baby terus jerit "..baby mamat ali!!.." hehe kelakar sungguh.

tuh sedang baca majalah Pa&Ma keluaran Mac. baru beli.. ayah beli dua hari lepas. tak sampai sejam, sehelai muka surat dah terkoyak. bkn auni suka2 hati koyak, tp sbb berebut nak baca majalah nih ngn ibu.. ape punya ibu lah.. ngn budak tecik camni pun nak berebut2 bagai hehe

dia akan baca majalah nih dr kulit muka depan, sampai belakang.. tak tertinggal.. belek selai2.. mcm faham2 je tulisan ape kat situ. klu dah pandai baca, buleh tolong bacakan utk ibu.. biar ibu belek tengok gambar je:)

>>saya punya tabiat yg sukar nak kikis.. bila baca buku, majalah, akhbar ( 1st time bukak ) mesti nak mula dr muka surat paling belakang



3 comments:

munna said...

Amboi khusyuknya kakak Auni tu membaca... sama dgn meya suka sgt berebut majalah dgn ummi dia...

munna biasanya klu majalah mesti tgk gambar dulu dgn baca tajuk2 yg best... lepas tu baru ulang balik...

Momma Mia said...

heheh sama la dgn alin Atie...
cik auni ni pun sama cam Damia la... suka tgk gamba baby... & gamba warna warni

zahidah dihaz said...

khusyuk nya membaca...hehhhehe


New Entry: Semakin berusia semakin bernilai