Recent Posts

Wednesday, February 23, 2011

sembang topik baru

semenjak dua menjak ni... hehe bahasa ape ntah.. yg sebetulnya sejak beli kamera dslr nih, topik yg slalu saya dan en.suami sembangkan sudah tentunya pasal fotografi.. lensa lah, angle lah, iso lah, "bokeh" lah dan macam2.. en.suami la yg rajin duk studi. saya?? malas.. belum ada masa lg.. tumpang dengar dan kongsi dr dia je..

en. suami mcm bersemangat je hehe hari2 bukak forum pasal fotografi.. jenguk2 gambar group2 outing dlm tenet. suka sgt tengok gambar2 kat digital mukmin. memang lawa gambar2 kat situ.. sekarang auni dah jd model ayah utk percubaan ambik gambar hehe. balik makan tengahari waktu rehat kejap pun ayah tetap luangkan masa ngn kamera itu :)

hasil dr minat, bleh menjana pendapatan hehe mana tau nanti ayah leh buka studio gambar plk
wat bisnes fotografi plk :)



No comments: