Recent Posts

Saturday, November 20, 2010

en. baby, tunggu masa sesuai dulu ye

sejak peknenkan 2nd baby nih, pg td saya baru b'kesempatan utk b'urut ngn mak bidan dkt kampong. mak bidan ni jgkla yg penah urut saya masa peknenkan auni dan masa b'pantang dulu. jd, td saya t'paksa lah tahan sakit masa mak bidan tuh urut2 badan dan perut utk kendurkan urat yg terik bagai nih.

jamah2 je, dia kata nih laki nih.. dah scan ke? hehe pandai plk dia agak. maklumlah dah  byk pengalaman kan.. dia kata sbb baby nih suka gerak dan duduk sblh kanan perut.. ooooo:) ergh..tp 1 yg tak sedap dengar, dia kata mcm dah tak lama benar dah nak b'salin. kepala baby dah turun masuk bawah dan tak bleh nak angkat lg.. masa auni dulu pun, dia kata dalm sminggu lg saya akan b'salin... toooing,mmg betul pun dia jangka hehe

tp en. baby, jgn keluar awal sgt tau.. sbb Selasa nih kita nak balik Kedah lg. ibu nak setelkan keje2 sekolah tuh. lg pun, brg2 en.baby belum sedia lg tau. awal Dec kita balik Klate lg.. pastu ayah akan adjust cuti, pastu boleh la en.baby keluar ye.. amiiiiiiiiiiiiiiiiiiin:)

2 comments:

cha said...

enBaby tak sabar nak tengok mak ayah dia ;)

Momma Mia said...

semoga dipermudahkan segalanya nanti...