Recent Posts

Monday, November 22, 2010

tak setel jgk..

pg kelmarin pegi pusat perubatan Nisa' tempat lahirkan auni dulu utk buat check up dan p'daftaran sekali. puas harung jln yg penuh sesak itu ( saya mmg sgt2 tdk suka ke KB waktu cuti skolah ), dr. Roseliza ( yg sambut auni dulu ) plk takde.. yg ada, bkn dr.pakar.. lps bincang ngn en.suami, kami putuskan utk datang kembali awal Disember nanti..

pastu kami gi ke KB Mall.. ngn harapan, nak setelkan semua brg2 keperluan cik en.baby dan saya sendiri. errrggggh tp saya sgt geram dgn auni. sblm nih dia tak penah buat perangai. tp kelmarin sgt2 menguji kesabaran saya dan en.suami. nyesal tak tinggal je dia kt rumah. bygkan, saya sempat pilih satu beg dan sepasang baju baby je. dia panjat sini, situ.. amik brg nih, brg tuh angkut ke kaunter lah.. bila en.suami angkat je dia terus meraung2 mcm kena histeria. masa tuh semua org kt situ pandang semacam je.. dah jd mcm tuh, terus kami keluar.. saya pun dah tak reti lg nak pilih brg... jd, tak setel jgk la ape yg saya patut setelkan..


2 comments:

Ati Masrif said...

salam..

biasalah org nk dpt adik

Huda said...

hehehe..debar gak tggu member2 nak bersalin ni :)