Friday, November 19, 2010

lagi sebulan lebih

alhamdulillah.. saya berjaya m'harungi tempoh peknen ini dgn ok, walaupun agak penat b'banding ngn 1st peknen dulu. pdhl 1st dulu saya harungi sorang2 je, tanpa en.suami di sisi. saya kuat je. apepun, kali nih suami sgt byk m'bantu t'utama dlm uruskan auni yg sgt aktif itu.

dan lagi sebulan lebih, insyaAllah ahli keluarga kami bakal b'tambah. mudah2an segalanya selamat dan saya sgt2 tdk sabar lg nantikan saat itu. semangat sungguh, barang2 pun tak prepare ape lg. yg sudah, baju2 auni dulu je yg dah dicuci semula dan dilipat.. tengoklah, dlm minggu depan saya akn cuba lengkapkan segala keperluan yg sepatutnya utk sambut cik/en.baby nanti:)

cuma sekali nih, saya b'harap sgt yg en.suami ada kt sisi masa saya melahirkan nanti.. biar dia boleh azankan en.baby nanti.. ooh sgt sedih masa tu bila ingtkan kembali. kali nih nak kena plan cuti awal2. apa pun, trm kasih buat ma ngn ayah yg telah bersama saya ketika itu.


2 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam atie, tengah tungu masa ker? BSB doakan semuanyer selamat.

atie @ ejay said...

tq kak:)