Recent Posts

Saturday, October 9, 2010

~ nak masak ape?? ~

esok ada kwn2 nak wat mkn2 skit.. dr hari tu lg berhajat nak bwak laksa sarawak, tp sgt tak larat nak buat mlm nih.. penat sbb td pun dh lewat sampai rumah. abis LDP, sambung ngn meeting. dekat kul 2 jgkla baru abis. pastu teman plk suami byr bil itu ini, dekat kul4 smpai rumah. nak keluar balik pegi psr mlm cari bhn2 wat laksa, dah penat.. kami b'3 siap tertido lg..

so, tak tau nak buat ape nih??

2 comments:

Ati Masrif said...

buat yang simple jer...mee goreng basah ke, meehoon singapore ke..k.teow ladna ke..yang xsusahkan ..janji buatkan

atie @ ejay said...

atie buat puding pelangi je kak;)