Recent Posts

Friday, October 8, 2010

~ laksa sarawak ~


malam td dinner ngn laksa sarawak je... dah dr aritu lg nak buat, tak terbuat2.. lg pun skrg ni misi nak abiskan rempah yg ada 2.. byk lg. thn dpn dah expired dah.. tambah plk nak bersalin, lama plk nak kena pantang kan?? hehe pastu kalau larat nanti nak buat lg utk jamu kawan2 kat skolah plk..


selain terubuk masin, bubur pedas.. laksa sarawak antara yg the best mkanan dr negeri bumi kenyalang.. saya sgt2 suka!!

5 comments:

Ati Masrif said...

macam sedap jer ...laksa serawak ni rasa macammana... resepi takde ker..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

bg la resepi nya :)
rajin2 kita boleh buat sendiri

atie @ ejay said...

kak ati n tinie : laksa ni sedap la bg ati, rsa berempah skit.. tp nak buat dia ati pkai paste rempah laksa yg dah siap. kt smnanjung xpenah jumpa.ati pun import dr srawak je..hehe klu k.ati n tinie nak,nati leh atie import skali ;)

Wafi comel said...

Ni yg sedap dengar ...... bila Atie nk buat bw p sek ....heheheh
Ada kumpulan makan kat sek kita ni .....bukan cicah garam belacan tp masak nasi ari2.....

atie @ ejay said...

insyaAllah sblm cuti ati bwak..cdg esok,tp tak larat plk.