Recent Posts

Wednesday, September 15, 2010

~ soto ayam...akhirnya.. ~

yes..akhirnya berjaya msak soto ayam yg mna termasuk dlm list menu yg dah lama saya nak buat. walaupun saya try langkah yg berbeza ngn yg dah penah buat sblm nih, tp bg saya rasanya ttp lebih kurang sama je. bezanya, kali nih masak kt umah mertua.. hehe diorang tak penah pun mkn soto sblm nih.. cam tak caya je kan?

sbb duk umah mertua, jd saya seganlah nak snap foto bagai.. tgk gambar yg saya penah masak dulu bleh tak?






kali nih saya try masuk santan. rasanya oklah.. yg lain mcm biasa, sambal kicap dan bergedil daging wajid ada.. klu tak rasa tak lengkap je. tp yg sedihnya saya tak dapat nikmati soto ini ngn sepenuh jiwa sbb mulut saya sakit tertonyoh berus gigi hehe

No comments: