Recent Posts

Monday, September 27, 2010

~ budak pengacau ~

waktu post ni ditulis, saya masih lg kt skolah. sbbnya en.suami ada kelas dan terpaksa jemput saya lewat.. jd, ambik kesempatan utk tanda kertas dan setelken sdikit keje. klu wat balik keje kt rumah, konfem saya akan susah sendiri nanti. konfem takkan buat punya sbb ada pengacau yg sgt tidak senang duduk, terutama bila dia tengok saya buka laptop. penah 1x, dia guling2 nak tengok upin ipin kat laptop. msa 2, saya plk tgh emo.. tension nak wat keje, sudahnya saya yg nangis masuk bilik dan tarik selimut hehe


inilah budak pengacau itu..

skrg dah pandai mkn sendiri dan mmg tak mau mkn klu saya suapkan..

ok,sambung lg nanti....bye2

2 comments:

Ati Masrif said...

budak-budak memang macam tu...sabar...baru anak sorang tu..perempuan pula tu..kalau anak lelaki macam akak mahu lari dari rmh...hahhaha

atie @ ejay said...

hehe 2la.. nati 2nd baby,boy ntah camne la mm tp klu xde,sunyi je kn