Recent Posts

Tuesday, April 23, 2013

tiba-tiba ku nampak putih..

assalamualaikum...

amboiii..mentang-mentang dak kecik tak ada.. rancak pulak ibunya mengapdate belog hihi
gembiraaa.. bila selak langsir.. ku lihat putiiiiih..
eh tersesat kah??
tiba-tiba je muncul.. ajaib pulak hihi
tak pernah pulak tanam ros jepun color putih ni..
alhamdulillah... aritu masa lalu kat tepi rumah banglo sini cakap ngn en.suami
"..ish rasa nak patahkan je pokok bunga dia yang color putih tuu..."
nak tambah koleksi yang ada... tup tup dapat jugak arini.. tak yah beli hihi
kuntum bunga ni dari batang bunga yang color pink tu..
maha kuasa ALLAH kan?



pink + putih


= putih bersih :)

jadi sekarang saya punya ros jepun dah ada 6 color..
gembiranyaa :)

6 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

seronok tak terkata bila idaman hati ada depan mata kan.... akak dpt bygkan...

Lesung Batu said...

tumpang gumbira..hehe..tingat bunga2 comel ni kat rumah mak..rmh kita takda..huhu

zila norazila said...

Bestnya dh byk koleksi..akk pun suka tgk wrna wrna ros jepun nie..cntik2.

rostina76 said...

salam atie...cantik bunga ros jepun ni. tanam pun senang hidup kan.

nadia rashid said...

berseri-seri si putih di situ..:D

nadia rashid said...

berseri-seri si putih di situ..:D