Recent Posts

Tuesday, March 5, 2013

auni, ali & athif

assalamualaikum...

hari ke-36...
sepatutnya dah bawa athif pergi klinik
dlm perancangan hari ni.. lepas ayahnya balik dr kursus

gambar-gambar kat bawah ni masa berhujung minggu sabtu aritu
hari ahad, mula hantar kakak auni dan ali ke nurseri
lebih sebulan juga diorang "bercuti"..


abang ali... dia sebut, abam ali sambil tepuk2 dada hihi
selepas dapat adik, perangainya berubah teruuuus
lebih manja , makin garang , suka tempik , tak sabar... macam2 lg
nasib baik adiknya tak dikacau..
bila dia dekatkan diri ngn adik, pastu tangan adiknya tersentuh muka dia..
terus dia mengadu "ibuuuuuuuu...mat atis buaaaaaaaaaat"... salahkan adiknya..
"atis nak nak nenen??"
"atis nak nasi??"
"atis nak fish??"
antara soalan yg ditanya utk adiknya...hihi

dengki bila nak pakaikan athif romper sponge bob
sebab romper dia yg punya dulu.. nasib baik ada 2 helai..
satu untuk adik..satu untuk abam ali..
see!keciknya saya kan? nanti adik lagi besar dari abang..


kakak auni...
budak dah besar... kadang2 cakap mcm mak nenek.. tak terlayan
sesekali kena ingatkan jugak dia..
kadang2 ada je bahasa tv yang digunakan bila bercakap..
pengaruh dr channel 611 kuat sangat..


1 comment:

nadia rashid said...

berapa umur kakak auni & abang ali ni..comel2 semuanya