Recent Posts

Tuesday, October 23, 2012

Ali's 1st taste of durian..

assalamualaikum

baru je selesai menikmati durian bersama en.suami dan anak teruna sorang ni.. suami beli petang semalam , tp sbb letih dan tak de mood..saya jual mahal. awal lagi dah naik tidur.. pagi2 bangun nakgi keje, sebelum bersiap sempat saya bersila jamah durian buat sarapan hihi


ali yang mulanya was-was nak rasa durian...
tp saya beria paksa dia cuba.. skali dah cubaaa hmmm...
kakaknya usah paksa dan pujuk camana pun, takde hati nak cuba..
awal2 dah teriak " durian tak sedaaaaap!"




 tergeleng2 kepala menikmati kesedapan isi durian..
"ammiiiiii....( yummy ), edaaaaaap!" tu lah yg dia duk ulang2 sebut hihi
makan pakai tangan kiri...abaikan je.. ibunya pun tak sedar...

 dah selesai abiskan 2 biji buah durian..
asalnya beria suruh suami belikan sebab saya teringin nak cuba durian crepe yg tengah femes skrg

1 comment:

tun_telani said...

^^ sekali rasa, pasti nak lagii.. ye x? hihi