Recent Posts

Thursday, May 24, 2012

kek karamel rimau belang hihi

Assalamualaikum...

terjumpa gambar kek karamel nih masa duk2 belek2 folder gambar...
dah lama rasanya saya buat kek karamel rimau belang ni hihi kalau tak silap awal tahun hari tu
resipi pun saya lupa, guna yang mana satu
layan gambar je lah ye:)




5 comments:

JaSSNaNi said...

Assalamualaikum dan selamat pagi.. :)

sedapnya kek karamel... saya pun suka sangat makan kek karamel, tapi skrg agak jarang2 nak buat.. tapi kalau sekali dah buat asyik buat je lagi tak jemu,. ehehehe.. :) sure cantek kek tu bila dah potong kan.. saya suka tengok corak dalamnye..

Sari Yusa Ibrahim said...

ni harimau muda!!

Mummy GreenyHouse said...

cantiknya...mesti sgt sedap! aduhai..layan gambar je - terliur~ :p

FnF Simple Life said...

cantik belang2 kek karamel nih

Rohah said...

unik name kek tu..