Recent Posts

Saturday, October 29, 2011

hasrat yg tak kesampaian....

assalamualaikum...
 tengah buat ape tuuu? mungkin ada yang dah bersiap2 utk masak tengahari dah... tak pun masih ada yang baru nak bersarapan kan?.. tuan rumah pagi2 dah sarapan ngn kek coklat lapis keju koktel.. haha wat malam tadi.. pastu mulalah tak sabar nak merasmi kan....

uhuk... sepatutnya kami dah masuk rumah baru dah pun.. tp atas2 sbb2 yg disebabkan oleh mereka yang tak bertanggungjawab, maka dengan rasa sakit hati, sedih, keciwa bagai.. terpaksalah kami tangguhkan hasrat itu... lepas mcm2 janji dibuat, petang semalam kami pergi jenguk rumah tu dengan harapan agar semuanya selesai seperti yg dijanjikan utk kami cuci rumah pagi nih... alih2 kecewa lagi.. sakit hati yg amat pun ada... mana tidaknya bila tengok barang2 masih berselerak atas lantai....

tengok arini camana... tokey 2 janji nak cari org lain buatkan... dan seperti biasa, dia janjikan arini boleh setel semua... hmmm tengoklah nanti camana...

1 comment:

Ya ALya said...

insyaallah siapla tu hari ni.....