Recent Posts

Wednesday, October 19, 2011

budak manja...

assalamualaikum...


comel tengok gambar budak2 nih nangis.. tambah comel bila muka bam bam je hihi
bila la nak tengok ali sihat camni.. kurus je. tp ape pun alhamdulillah.. dia sihat dan aktif je..
tp manja sikit ngn ibunya... asyik nak kita ada ngn dia je...
ptg semlam PIL datang rumah..  ali?? mcm tengok apa.. terus jebik2 n nangis... raung2 lagi...
orang lalu je pun.. tak tegur sepatah pun dia dah mula jeling2, pastu nangis2...

" abang, camana ali esok? nak antar dia ke nurseri kex?"
" tak pe kot... "
" bkn pe..risau takut dia nangis2..."

pepagi sebelum turun pi skolah, tanya lagi skali en.suami soalan yg sama...
pastu MIL menyatakan kesanggupan dia utk jaga ali.. dan berharap yg ali ok je nanti...

masa kat skolah... lepas je nyatakan kerisauan saya terhadap budak kecik ali tuh kat kawan, tiba2 dpt panggilan dr en.suami..

" biasanya isikan apa dlm bag ali ?.."
kedengaran suara mat ali duk nangis2...
" nape? biasa atie isi bla bla bla....ali tak mau duduk ke?"
"..a'ah.. nak kena antar ke nurseri jugak..."

hmmm... ali... ali.....


2 comments:

Ummi Ummair said...

hihi..mcm2 ragam la anak2 ni yea..

Fitri Senin said...

anak saya yg 2thn tu pun cmtu..