Recent Posts

Friday, July 22, 2011

cerita myvi ku kena calar..

assalamualaikum..

malam2 gini terasa nak bercerita pulak.. alkisahnya cikMYvi yg ditatang2 tuh tercedera jgk akhirnya. mujuh tak parah.. cuma terluka sikit aje.. saya tak kisah sangat pun.. tp kisah lah jugak seposen kan.. kisah kejadiannya berlaku petang semalam, masa singgah kat pasar malam utk beli bahan2 buat laksa sarawak after balik dari servis cikMYvi tuh...

sambil duk tunggu en.suami pi membeli , saya bermain2 bergumbira bergelak ketawa ngan auni.. tetiba rasa cam bergegar jer tempat duduk belakang kereta tuh.. huh rupanya cikMyvi kena gesel ngn kereta wira ijau.. sorang pompuan muda yang bawak keta tuh.. tp dia tak tengok lngsung kat kami, walaupun saya sgt2 pasti yg dia tahu saya memerhati.. tp dr gayanya takde sikit rasa bersalah pun.. muka mencuka je... undur balik kereta, dan masuk parking sebelah cikMYvi.. masa dia belum turun, saya sengaja buka pintu kereta n jenguk tempat yg kena gesel tuh.. oooh, nasib takde pape..

pastu tengok pompuan tuh, berlalu camtu je.. rasa cuak pulak. sekali lagi saya buka pintu, tengok lagi belakang kereta... awwww... ada kesan calar dua baris... yg pompuan tu pulak ngn muka sombongnya laju je berjalan pergi.. seolah2 saya takde depan matanya... mmg geram dan rasa nak marah pun ada... geram ngn sikap dia sebenarnya... dah buat salah, tp takde nak minta maaf ke apa.. terbalik pulak, dia yg tarik muncung dan angkat muka..

cik, dah langgar kereta orang.. boleh pergi camtu aje..
bukan nak minta maaf ke ape..
*** lain kali pakai pakaian tu biar sopan, tutup aurat...

ku tulis nota pendek, minta en.suami selitkan kat wiper kereta wira ijau tu..

3 comments:

Gieyana said...

mmg x patut perempuan tue buat camtu..

Cheq Sue said...

konon2 tak bersalah la buat camtu...padahal takut...over je lebih. bagus jugak atie buat camtu...biar dia malu sendiri

atie @ ejay said...

gieyana
>>a'ah..mmg tak patut

cheq sue
>> itulah..dah buat salah bkn nak minta maaf