Monday, May 30, 2011

bila auni dan ali berCD

assalamulaikum...
meh layan gambar budak dua orang nih



 
mmg paling geram skali tengok part nih..
auni mmg camni, lepas pakaikan je dia ngn CD, terus berlakon..
berlakon jadik baby kecik merangkak.. siap ngn gaya n suara baby lagi
sakit perut gelak kat dia
 sekarang nih cam dah jatuh cinta ngn CD'S semua nih.. comel sgt2 bila tengok dua beradik nih berCD.. nyesal plk tak pakaikan auni ngn CD dulu.. dulu, dlm kepala nih hajat tuh ada.. tp mindset nih slalu je tak sokong.. pakai CD nih susah la, nak cuci payah la.. klu sibuk nati camna nak urus CD yg budak2 nih pakai la, nati geli lah kalau budak nih poo poo dlm CD lah... hehe mcm2 la kan..


 pastu bila dapat ali, keinginan utk cuba CD nih dtg kembali... utk permulaan, saya beli 2 keping je CD nih.. saja nak cuba dan tengok camana kan.. bila pakaikan kat auni, dia suka sgt2.. pastu tengok ali pun selesa je.. haha.. punyalah takut, saya hanya pkaikan CD after diorang dah poo poo.. sekali, terkena jgk.. tp kan takdelah susah pun nak cuci.. takde geli2nya lah..

 so, bila rasa cam ok dan sronok je.. terus saya survey2 harga CD nih... maklumlah brand ada mcm2.. harga pun boleh tahan... mcm yg saya 1st guna autumz tuh, berkenan sgt.. dan selesa klu bdk dah besar pun.. harga mahal sikit la hehe . tp lepas survey2 ( lama jgk duk survey ), saya borong je 10 keping CD jenama QQBaby je kat SINI, dapat la ngn harga yg murah sikit.. kualiti pun boleh tahan setakat yg saya guna nih..



teringin jgk nak bekalkan ke nurseri ali, biar dia pakaikan ali ngn CD nih.. tp tak pasti lagi.. takut la diorang rasa susah plk..hehe

No comments: