Recent Posts

Friday, April 8, 2011

asyik kena reject je..sedih:(

assalamualaikum...

hari ini saya sedikit tension..keciwa.. sedih pun ada bila incik ali taknak nenen scr direct dr saya.. dr pagi tadi sampai dia terlelap jap tadi.. mujurnya, bila malam lepas dia tidur dan terjaga lapar.. alhamdulillah tiada masalah utk saya menyusukannya scr direct.. dah 2,3 hari dah asal siang je dia ngamuk2 tak nak.. mungkin dah terbiasa nenen botol kt nurseri.. nak buat camana... ibu keje kan..

seharian arini saya paksa incik ali... pastu mulalah dia ngamuk2.. nangis2 ngn volume suara tahap gegar anak2 telinga mendengarnya.. tak sanggup plk bila dah sampai tahap tuh. jd bagi jelah susu ngn botol.. tu pun dia tak berapa nak jgk.. mcm tak selesa.. mesti meleleh2 susu keluar dr mulutnya yg chumel itu.. nak kata ada ulser ke ape, ok je.. hmmm sama2 saya ngn en.suami pikir...  camana agaknya incik ali nenen kat nurseri ye?? kenyang ke dia??? anak ibu nih selim melim je... bila nak jadi montel mcm budak2 yg seangkatan ngn ali? hehe

1 comment:

Momma Mia said...

Sabar yer Atie. Ada kemungkinan mulut Ali ada ulser tu, kekadang kt tak nampak... ke en Ali nak tumbuh gigi? (yg nih tak sure)