Recent Posts

Saturday, April 23, 2011

adehh..kijo banyak.. pizza dan ali:)

assalamualaikum...

cik mood nih ntah ke mana larinya..berdesup desap tak dan nak kejar hehe alasan lah yer klu dah malas tu. keje tak yah cakap lah mmg banyak sgt. petang kelmarin terpaksa pi sekolah ambik kertas2 ujian budak, nak kena tanda.. bila dah cuti sakit dua hari nih ada jela yg tergendalanya kan.. pagi tadi hari mengemas serumah ehehe terima kasih kat en.suami sbb tolong. klu bab vacuum mevacuum nih bagi kat dia, mmg tugas tetap dia :) 


sampai saat nih tak makan nasi lagi nih kami semua.. pagi tadi wat pizza utk sarapan, pastu en.suami cakap perut masih kenyang makan pizza pagi tadi. jd, selamat satu keje hehe apapun mmg en.suami cdg nak beli je sbb lauk pauk dlm freezer tuh dah tak de ape.. yg tinggal udang je je sikit.. sejak freezer nih ditakluk oleh ali punya ebm, mmg nak kena catu beli lauk sbb ta cukup ruang..

pizza nih tak tau nak letak nama ape... basednya mcm buat kat SINI jela...toppingnya saya letak je lebihan ayam cincang yg saya masak sedia buat inti roti john aritu. pastu tambahlah sosej, nenas, lada benggala dan cendawan banyak2... kesudahannya, lada ngn cendawan tuh terpaksa lah saya kutip dr pinggan en.suami. bukannya dia reti makan benda2 tuh:)

 muka budak tecik yg heppi bila kenyang... sekarang, klu dia tak tido mmg takleh nak buat keje apa.. nak suruh kita layan dia aje kan ali? klu tak memanggil2 je.. pastu berlagak nak meniarap dah.. pastu bila sangkut, mulalah syaya nangis2 n jerit2 hehe nih pun ibu hupdate belog syambil2 dukung ali yg busyuk masyam nih ;) 

2 comments:

mzhany said...

hihi ceria mukanya ha...bolat je mata...

Ummi Ummair said...

geramnya tgk mata ali. mahal tu.. :)