Recent Posts

Wednesday, December 8, 2010

CIKGU restoran nasi ulam

dah berapa lama ye tak sampai sini? sampai sini pun tak sampai 5x pun hehe 1st makan kt sini sbb buat jamuan kelas masa belajar kt UMNP dulu.. dah dekat 10thn dah pun.. pastu penah dtg sini sekali ngn en.suami masa baru2 kawen aritu ( mcm baru je lg kan ehehe )

datang sini tengahari isnin aritu. asalnya pegi nak buat check up kt an-Nisa'. sampai sana kul12 tghri, tp kul3 baru doktor akan masuk.. jd ajak en.suami mkn2 dulu. fikir punya fikir nakgi makan kt mana, terlintas lah kt tempat ini.. maklumlah dah lama benar tak masuk bandar KB. bkn tak teringin, tp dah tau suasana kt sini camane klu musim cuti sekolah...


 nih dia punya pintu masuk
 restoran nih betul2 mngadap ngn Muzium DiRaja Istana Batu

nampak tak sapa bdk kecik tuh?? ehehe.. ok restoran tuh letaknya kt bhgn bawah bgnan kompleks kraftangan. org mmg ramai sgt2 waktu tuh.. mmg tunggu turn nak dpatkan meja kosong.  harga mkanan kt sini bg saya cukup murah lah.. kami ambik asam pedas ikan patin, ikan keli, ikan selar, 1/4 ayam goreng, ulam2, budu, sambal campur ngn air semua harganya cuma rm17 je. mmg puas hati mkn.. yg jd tak puasnya bila masa mkn budak kecik tuh buat perangai ehehe
nih waktu dah nak balik..

No comments: