Recent Posts

Wednesday, December 8, 2010

akhirnya..ditinggalkan

hehe kami dah kena tinggal kat kampung..ditinggalkan...
kul2.30 ptg semalam, en.suami b'tolak balik Kedah sbb arini dah mula keje
mujur sini ada ramai sepupu2 auni yg balik b'cuti jgk
klu tak penat saya nak kawal dan layan dia

msa ayahnya nak b'tolak, dia langsung takmau salam dan kiss
buat tak tahu dan pandang ke lain je, babai pun tidak
mungkin dia tau nak kena tinggal..
sbb bdk2 ramai, dia pun tak rsa sgt ketiadaan ayah dia
tanya mana ayah? dia jwb"....ah?ah?ah? " je...

hehe saya plk sedih lebih kan??

No comments: