Recent Posts

Tuesday, November 30, 2010

puding karamel lapis coklat

alhamdulillah..akhirnya tekak saya telah pun merasa kesedapan puding ini
thanks kak ummi sbb bg ati copy resipi yea
dah jam11 lebih mlm td, baru saya rajin2kan diri nak m'godek2 bhn kt dapur
jd,dah lewat mlm tuh en.suami tlg simpankan dlm peti sejuk
lepas subuh td terus saya terbalikkan dlm pinggan, potong dan rasa hehe


 tengok dr bhgn tepi, elok je dia punya lapisan kan kan?

 tengok tengah 2.. m'gelembung je.. saya pun tak tahu pasal pe. nmpak sgt tak cantik

walau ape pun rupanya, yg penting rasanya sgt sedap
kes ada lapisan coklat tuuu... saya mmg tak leh tahan
potongan yg dah takde tuh, saya yg rasmikan lah... ekeke banyaknya;)

ok, klu nak resipi saya dah bagi link kt SINI


4 comments:

Miza Yusof said...

kak atie, sedapnya kek niiii :)

atie @ ejay said...

jemput dtg rumah ehehe

JUE said...

terliur lah atie!!!!!!! Umah kat ne? Mak rase bole? hehehe...

atie @ ejay said...

sila2:)umah atie kt jitra :)