Recent Posts

Thursday, November 4, 2010

arini cuti lg...

pg td kalut2 sbb terlewat. takut terlambat sampai sekolah..
rupanya jln masih tutup.. air masih melimpah..dah 3 hari tak ujan
call kwn yg duk belah alor setar pun diorang kata jln masih tutup
ada jgk kawan tuh, pg nih rumah dia baru naik air..
kt skolah pun takde sapa.. yg pindah masuk ke situ pun dh dipindahkan ke skolah lain
rumah pengasuh auni tak tau lah camane.. tepon tak berangkat..
tengok highway utara-selatan yg duk lalu hari2 2 pun air tak surut2, makin banyak ada lah
nmpak gaya plan nakgi ke Penang cam tak jadik je...
kereta 2 pun tak leh nak servis, laluan ke a.setar dh terputus..
td sempat tengok kesan banjir kt bandar Jitra 2..
teruk jgk.. byk kos nak kena tanggung..

1 comment:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

semoga keadaan sana kembali pulih. hati² semasa banjir nie yew...