Recent Posts

Wednesday, October 13, 2010

~ terlebih rajin=penat ~

tak tahu kenapa, arini tenaga saya extra lebih plk.. dr balik sekolah 3.30ptg td, terus masuk dapur. masak kuah utk sagu.. pastu makan2 puding tuh. pastu lipat2 baju, kemas serba sikit sbb esok klu jd nak balik kampung. esok tak mau kalut2.. en.suami pun bantu jgk. mujur auni keletihan, balik je td dia mintak susu pastu terus tidur. pastu mask dapur balik masak utk dinner..

lepas mkn mlm sblm kul7, saya dah sedia kacau bhn2 nak wat kek coklat kukus. lepas smyg maghrib, sambung kukus kek. sambil2 wat ganache cokelat yg sdh kehabisan dlm peti sejuk. kek pertama masak, sempat lg saya adun lg utk kukus kek coklat yg ke2.. boleh bawak pi skolah esok. waaah rajinnya saya hehe. sekarang dah penat nih, berehat dulu sambil tunggu kek-kek itu sejuk utk letak topping.


**lama sgt berdiri,pinggang saya lenguh2 dan rasa mcm cik baby dlm perut nih makin menurun cam nak keluar dah hehe
**keje2 lain berlambak. soalan belum abis bertaip...

2 comments:

Ati Masrif said...

hai..rajin betui tu..
semangat nak balik kg or
pembawa budak...ha..baby girl lg kot..hihi

atie @ ejay said...

k.ati..duk scan baby boy;)
xpe,nati biar dia rajin masuk dapur hehe