Recent Posts

Saturday, October 30, 2010

demam lg...

4 hari lepas saya dah demam.. ni demam lg. cuma takla teruk sgt..
yg teruknya saya batuk2 sampai satu thp mcm kena lelah je..
saya tak boleh b'nafas sepenuhnya. klu tarik nafas, mesti batuk yg sgt menyakitkan
dan pastinya diiringi ngn linangan airmata.. jd mcm bdk kecik.. merengek2..
perut dan pinggang saya kiri kanan mcm kena tarik2

sepatutnya jap lg saya ada mjlis hi-tea kt Holiday Villa..
suami pun sanggup teman dan dah b'kira2 kami b'3 akan pi sana.
hadiah utk sesi pertukaran hadiah pun saya dah beli ptg semalam..
tp nak buat camne.. Allah dah aturkan segalanya yg mna hikmahnya mungkin saya tak sedar.

** sori kak Ros, xdpt join..

3 comments:

Wafi comel said...

Kita merancang tp Allah telah menentukan ..... Kak shimah dah beli hadiah ....nanti kita tukaq berdua tp x p ...coz paip umah bocor, hubby suruh p antaq anak blk asrama ...dia tgu tukang paip baiki paip ...huhuhuhu .....setengah jam sebelum majlis bermula ....

Iman's Umi said...

Siannya...get well soon, makan ubat batuk cap ibu dan anak ok (bg sy la)...seksa klu batuk x lepas.

atie @ ejay said...

tq..2la,tambah2 ngn keadaan camni. rsa cam baby nak kuar je..