Recent Posts

Tuesday, September 7, 2010

~ bubur lambuk ~

dah lama tak buat bubur lambuk ni.. tekak saya pulak jenis yg tak boleh terima jenis2 mkanan yg sebegini ala2 bubur ape pun, kalau tak buat sendiri atau tak dimasak depan mata saya, suami penah bawak balik sebungkus, saya suap sikit utk @uni dan sudahnya buang begitu je. lidah saya langsung tak buleh nak rasa. bubur lambuk ni saya tak suka campur bhn yg mcm2.. yg saya rasa sangat tidak sesuai dan boleh memuakkan. klau buat sendiri, saya takkan bubuh setitik pun santan. arini mak mertua saya masak bubur lambuk, jd boleh lah saya merasa.. tp takde gambar, malu plk nak snap hehe.

No comments: