Recent Posts

Sunday, May 19, 2013

Tempahan Durian Crepe

assalamualaikum



18 pack durian crepe.. posing sebelum suami hantarkan ke sekolah.

tiba-tiba saya kata kat en.suami...
" huuuh taknak dah ambik oder durian crepe ni..."
hihi belum apa-apa dah mengalah kan...
sebenarnya nak buat benda alah ni tak ada lah sukar mana..
cuma yang agak meletihkan bila terjadi sesuatu yang tidak kita jangka.
contohnya tiba-tiba anak meragam.. taknak tidur ke apa hihi
saya hanya berani buat crepe ni hujung minggu je.. hari kerja, ooh saya tak mampu
oooh saya sangat berharap agar suatu hari nanti saya dapat status ini.. ( WMAH )


baki dari kulit crepe saya isikan dengan filling strawberi..


tak lupa filling blueberry juga , favourite suami..
berbanding strawberi.. rasanya blueberi lagi sedap..hihi
dua2nya saya gunakan pie filling..


kat bawah ni oder minggu lepas , 16 pack durian crepe..
tadi regular cust saya Kak Pah sms tanya kenapa kali ni tak buat hijau kuning macam minggu sudah hihi


No comments: